måndag

Idag är det egentligen agility men jag orkar bara inte idag. Har inte missat en enda gång någonsiså idag tar jag paus,, har dessutom huvudverk. Har legat i sängen nu ochg kollat på tv och myst med Qing. Ska snart ut och promenera lite med honom. Det är rätt kallt ute så han får ha på sig sitt fina fina täcke så han inte fryser nu när han är nyklippt. Håller även på att fundera på hur mitt och max sovrum ska se ut. Trodde jag hade det klart för mig men nu vill jag ändra min planering totalt och köra på nått annat tema. hmmm får se hur det blit, måste dessutom hitta en fin bild av oss som jag kan måla på väggen. Det blir kvällens projekt med laptopen i knäet och framför tvn=) me likie=)

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för kommentaren :) Det är som sagt alltid jättekul att se när andra aktiverar sina pudlar även om de kan ställas så är de mer än "bara" utställningshundar:)

2007-11-05 @ 20:16:47
URL: http://pudelochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0