Renovering nr1

Qing ligger på min kudde i sängen och nannar. Han är riktigt söt, efter lyxfällan ska jag ut och gå med honom och lyssna på kanye, kan inte få nog av hans nya album, alla låtarna är bra. QIng får ha sitt fina täcke på sig så han inte blir kall. Ska nog träna lite med honom oxå om jag hittar någon upplyst plats på rundan. Kommer nog inte bli så jättemycket träning med honom fram över eftersom vi nästa vecka påbörjar vår renovering på allvar. Sen ska det blir klart innan jul. Kommer bli intressant och för den vetgirige kommer det att finnas bilder här på bloggen på vår lägenhets framväxt. Det vi ska göra är det mesta. Nytt kök, nytt badrum och gästtoalett, nya tapeter, nya golv, två dörrar ska bli väggar och fyra garderober ska bort så det kan byggas ett valv och balkongen ska glasas in. Mitt stora ansvar är sovrummet, vet inte riktigt hur det ska se ut. Funderar på att ha varma färger typ orange brun röd lila. Men jag vet inte riktigt hur. En fin fontapet av typen medaljong och några varma färger på resten av väggarna. Ljusa möbler av typen björkfaner och några mysiga mattor och gardiner. Ska reda ut detta efter att vi kollat runder lite. Sen är gästtoaletten mitt ansvar med och det har jag rätt ut så där behöver jag inte tänka efter mer, bara lite på vilka toalettmöbler där ska vara. Max stora ansvar är datorrummet. Resten ska vi bestämma tillsammans och det har vi nästan bestämt med så nu är det bara till att shoppa ihop allt. Ojoj! Men till jul ska det vara klart.

Wish us good luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0