sockertoppen

Min sockertopp efter dagens ljusfest med föräldrarna börjar dala.  Hur mycket kakor som helst som föräldrarna hade gjort och hur gott som helst. Men fy när pappa körde mig hem efter det så kände jag hur hjärtat slog och att jag inte alls mådde bra. Jag har fan inget stopp, käkade som om det var min sista dag haha men så gott var det. Siter och slötittar på lyxfällan och saknar max, har väen radat upp en massa produkter från yves rocher som jag fått av en förälder på förskolan, nice=) Är speciellt nöjd över en som ska hjälpa mot rodnader. SÅ nu kan jag göra hur mycket som helst utan att rodna, hur pinsama saker som helst och säga vad jag vill utan att bli röd i ansiktet (ha ha) Äh skämt och sido, det är mot rodnad men nog inte mot sådan rodnad, eller?! Fick en massa anant med som jag ska prova och vissa som jag ska spara till flytten vilket snart kommer att hända!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0