dagens agility

Idag gick det som en dans, har inget att klaga på. Qing var uppmärksam och riktigt duktig. Stanna hos mig och löd mig utan minsta antydan till att flippa ut. Ibland går det som en dans och det är så mycket lättare att klara av de dåliga dagarna när man et att han kan. Passade på att träna lite lydnad under tiden och efter agiliyn. Gick snorbra=) Rutan klarade han helt perfekt. Kan bara vara tur men skönt att se att han fattar att han ska framåt och han tittar på konerna och när jag skriker stanna stannar han dirket och vänder sig om. Han väntar på att en boll ska komma flygand, vilket det gör ibland. Ibland kommer jag med Godis... Mmmm Han är grym när han är på topp...


Puss i hagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0