Handpenning

Idag skrev jag och max på papperna för att betala in handpenningen till lägenheten. Gött, det rör sig framåt och så höär nära har vi inte varit innan. Eftersom jag inte kunde lämna mitt jobb idag och ta mig till banken så fixade maxendet genom att hämta papperna och komma med dem till mitt jobb så jag kunde skriva på dem. Han fick då se mina underbara barn och han tyckte de var så söta och skulle kunna tänka sig att arbeta med så små barn. Jag bara älskar det, visst det är mycket omvårdnad men  alla spontankramar och all kärlek som de små liven har att ge är helt underbart. Jag bara älskar mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: shoegal.

svar: jag har kört 3 ggr än så länge men jag är ovanligt duktig sa dom som kan så mycket redan nu. körde i stan redan andra gången osv. plugget har jag dock svårare med. jag vill så gärna ha körkort NU. men visst är det svårt? :/ hur går det för dig med körning osv?

2007-10-25 @ 01:25:31
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: shoegal.

härligt. när flyttar ni?

2007-10-26 @ 23:53:08
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0