måndagens agility

Ligger lite efter men tänkte uppdatera den vetgirige=) Igår regande det och regnade. Usch ve och fasa. Jag tänkte först ställa in min tripp till bruskhundklubben men ryckte upp mig och tog på mig kläder som gjorde att jag förblev varm och torr. Kom till klubben och upptäcker att många funderat på att stanna hemma och gjort det. Men det avr jag och en annan, den som ansvarade för banan denna vecka. Vi orkade inte bära ut hur mycket som helst så vi körde lite hinder och säcken och tunnel. Blev ok!  Jag tränade mest lydnad, men det regnade massor och till sist blev Qingen kall och ville inte riktigt avra med längre. Så vi satte oss i bielen varmde oss lite och sen ut igen för att låta valpkursarna avra en god störning för galna Qing. Gick skitbra... he´s my star ♥


image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0