Mitt liv!

Ja! Mitt liv handlar om den där lilla krylliga svarta saken som ger mig ett helt utbud av känslor, både bra och dåliga! Men hur underbart är det inte att bara göra allt som man tycker är underbart och göra det med sin hund som man vet tycker att det är lika underbart. Det är bara så bra och det känns bara så bra. Ska snart ut och träna med honom och sen när max kommer hem så ska det bli någon annan skog än igår som vi ska åka till. Jag måste även hinna med att borsta, raka nos och mage, göra rent öronen och klippa klorna. Men det tar inte så lång tid. Har planer på att klippa Qing lite annorlunda nästa gång jag klipper honom, men jg vet inte om jag vågar. Det växer ju ut igen så det är ju inga problem men det är ett stort steg att raka öronen bland annat, men vi får se vilket humör jag är på när jag sätter saxen i honom=)
image113
massa bilder, men han är ju så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0