Trött

Ibland blir jag bara så trött när man läser runt på bloggar och andra ställen på internet. Att så många fokuserar sitt liv runt pengar. Att de vill ha massa pengar, de vill bli miljonär, miljadär, rik. Är det verklien allt här i livet? Vet de om att man inte kan köpa lyckan, kärleken och välmåendet? Jag skulle inte vilja ha kontot fullt med pengar för då skulle inte något bli speciellt längre. Om man velat ha en ny tv så kunde man bara köpt den medan halva nöjet är att spara ihop och väntan till man får köpa den. Sen finns de ju de som köper en tv fast de inte ahr pengar ocht ar det på avbetalning, ingen hit enligt mig. Jaja var bara tvungen att få det ur mig... Jag ska dock inte klaga, jag och Max har et bra och kommer klara oss gott...

Nu ska jag fortsätta med att städa upp och kankse packa ner något och sortera något inför vår flytt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0