Måndagens agility

Ja, igår var det agility och jag kan utan problem säga att det var det bästa passet på mycket länge, eller det bästa någonsin. Qing var med mig hela tiden och sprang inte iväg till de andra hundarna eller människorna. Vi klarade även av alla kombinationer sjuk bra. Han bara fattade och körde på. Jag var så glad efter träningen och hade massor av energi. Det var även valpkurs där jag och Qing är valpinstruktörer. Jag avr med ocj presenterade mig sen visade jag lita moment för alla mattar och hussar och efter att Qing srpungit på agility banan i en timme var han i perfekt sinnesstämning och allt vi gjorde var perfekt.

PS. Det var fullt liv hemma hos oss på måndagen innan agilityn, vissa skulle se HIF på olympia och vissa skulle spela fotboll och vi skulle till agility alla var påväg någonstans och alla skulle ha grejor med sig. Så helt plötsligt stod Qing på köksbordet... hallå. Han bara stod nedanför och hoppade upp. Jag blev så chockad att jag inte fick för mig att säga till honom utan abra tittade och lyfte efter ett tag ner honom. Hmm för mycket agility eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0