Natti...

Å snart kommer maxen sanxen hem, görr, väntat uppe på honom varje kväll nu och jag har mäkrt att jag inte behöver sova 8 timamr per natt för att vara pigg. Jag är pigg ändå. Imorgon är det fredag och det står träning för mig på shcemat sak ta ett step pass och bara svettas och njuta. sen hem i duschen och på med mjukiskläder och sen soffan med doggen och mysa, invänta mannen och sen är et helg... Sak nog ut på väla och shoppa lite på löradg innan vi drar till landet. Det var länge sedan man köpte något nytt. Men jag försöker ju spara allt till vår flytt, men lite nya kläder kan man ju alltid köpa. Ibland är det fortfarande lite overkligt att vi ska flytta. Gick förbi lägenheten med QIng idag och hann drömma mig bort en liten stund. Ååå snart bor vi där. MMmm vilken känsla.


well... natti natti Qingen style...

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0