saknad

Har varit borta från bloggen ett tag men haft fullt upp med det mesta. I söndags var jag pappa och max hos min farfar och pappa och farfar åkte och handlade medan jag och Max städade lite. Jag skulle bland annat ta fram rena lakan och lägga på farfars säng. NÄr jag plockar ut lakanen känner jag den doften som jag så många gånger känt. Varje gång jag sovit över hos min farmor och farfar har min farmor bäddat med dessa lakan, denna doft. Det luktade eexakt samma och jag tryckte näsan mot lakanen och drog djupa andetag för att verkligen få doften i mig. Känslorna bara välde över. Saknaden efter min underbara farmor, å vad jag saknar henne. Men även känslan över att min farfar blivit så gammal. Det är nu jag som hjälper honom och tar han om allt han vill att jag ska fixa. Det är en konstig känsla men det känns bra, för så mycket lycka han har gett mig så hjälper jag mer än gärna honom nu.

Å vad jag saknar min farmor, min tid med henne, alla bullar pepparkakor vi bakat och alla lekar vi lekt. Ibland känns det overkligt att min farmor inte finns kvar längre, men jag har insett det och får leva med det. Men jag saknar henne så!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0