Total katastrof

Du store tid! Hur fan kunde det gå så här. Idag avrd et åstorp som gällde med doggen. Gick rent åt skogen. Men massvis med folk var imponerade över mitt lugn och min kämparglöd. Qing ville itne alls utan flippade ut totalt. Gjprde tr hinder sen jävlar sprang han rnder skällde på allt och alla och tog nummerskyltarna till hinderna och sprng runder med och tog ett barns nalle. Kan ni fatta. Han flippade ut totalt. Hade det avrit för ett år sedan hade jag blivit knäckt men detta gjorde bara mig mer taggad. Fan vad grymma vi ska bli. Fick återigen kommentaren, att ni vinner lydnadstävlingar är ju helt sjukt. haha men kul är det. Ja något vinner vi och n¨gt är vi bäst på iallafall.

BEVIS:
image6
Detta är bara en av tre tävlingar där vi sått på pallen...

behövde lite egoboosting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0