Abstinens

Som jag skrev imorse så skulle det bli en bra dag. Gick upp och kände att värken inte var borta som min läkare sa men det gör inget för den försvinner snart tänkte jag. Gick till bussen och trodde att det skulle vara skönt att bara sitta. Då träffar jag på en tant som mer än gärna ville diskutera vädret och solning. Jag var artig fast att jag helst ville slippa.

Mådde sämre och sämre under dagen, frös, svettades och kunde knappt äta något. Allt eskalerade på bussen hem och jag var tvungen att kliva av, Trodde jag skulle svimma eller spy men jag satta mig på en gräsplätt och hämtade mig Vandrade hem och för första gången under denna tid med värk kände jag mig verkligen ledsen. Väl hemma hoppade jag i sängen och låg där i tre timmar och sov. Kan det vara min kropp som vant sig vid smärtlindring? Och nu efter mer än en månad så tar jag inte mer. Abstinens? Jag vet inte, men hemskt är det och jag villl inte känna mig låg och irriterad när solen skiner. Och jag vill inte bli yr eller må dåligt heller för den delen.

Jag hoppas på en bättre morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0