back on the pills

pratade med doktorn och jag ska fortsätta käka pillerna yeay! Då kan jag leva normalt igen.

Har shoppat loss idag, Max ställde ett ultimatum, fick en summa pengar och gjorde jag inte slut på dem så skulle han ha dem tillbaka. lätt som en plätt! Massa kul shopping!

Ikväll är det tjejkväll hemma hos sandra. Först jag, åsa och sandra sen lite annat trevligt folk. Låter jättebra, inte varit vi tre på länge och vi ska mysa till det med middag och massa skitsnack och annat djupt... Men först ska vi ut i pålsjöskog och gå av oss lite så vi kan äta mer sen, min melodi det där.

Soffan med lavet (kärleken) ett lite tag innan skogen!


image318

image319

image320
Bjuder på underbara bilder på Qing och sina "syskon" när de släppte loss på stranden. Den lilla vita valpisen hinner inte med riktigt än, men snart så! 

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Naww, vilka söt små hundar! Skulle inte du kunna gå in på min blogg o hjälpa mig med ett klädval som jag ska göra?
Ha en underbar helg! ;)

2008-04-26 @ 14:40:46
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Frida

jo låten blir bättre och bättre och snart kommer filmen :) Du hade fin blogg och vilka söta hundar.

2008-04-26 @ 16:20:34
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Millivanilli och Yran Pyran Vildstyran

Haloj!

Sorry att jag inte hörde av mig i tisdags ang. träning men det gick för fort kan jag säga... Och det fortsatte att gå för fort hela veckan *ler*. Hoppas att du mår bättre nu! Längtar till lägret, vad kul vi ska ha :)!!!

Kram,
Camilla

2008-04-27 @ 01:31:50
URL: http://www.123hjemmeside.dk/yrans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0