God morgon!

Har knappt tid att sitta här vid datorn längre. Men det tyder ju på att jag har ett liv=) Sitter just nu med en risifrutti och juice i händerna. Börjar jobba 9:30-15-30. lyxtider! Ska sola idag på middagsrasten för att få upp någon annan färg än vit. Har köpt hårfärg med som jag ska pyssla med idag. Ska klippa mig snart med men än så länge går det bra med längden.

Ja, nu hinner jag inte mer, ska ju till mitt älskade jobb. Igår var vi ute hela förmiddagen och grillade korv till lunch. Å mitt jobb är det bästa...

Idag ska vi ha gympa och sen ska vi ut och leka...

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 13:57:26
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0