Godmorgon!

Idag är det en bra dag det känner jag. Skulle egentligen varit på jobbet nu men jag ska på kurs idag och imorgon. Har redan spytt av mig till kollegor och chef vad jag tycker om kursen men jag går så snällt dit och sätter mig ändå. Hoppas någon kan lyfta mig från stolen och köra mig hem sen. Haha gamlingen kommer inte kunna gå efter en hel dag i en stol. Idag skulle jag haft Qing på bussen men det kommer jag inte ha mer för mamma och pappa är flyttade. Gött slipper han darra på bussen.

Det är en härlig dag, solen skiner och det är plusgrader. Ska pussa lite på Max innan jag sticker för jag träffar inte honom förrän sent ikväll...

Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Det var det :)

2008-04-07 @ 16:30:02
URL: http://bronzer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0