kärlek och sakura

Idag kom mamma och pappa med tre mattor som mamma precis dammsugat men min sakura gjorde bra ifrån sig. Fick både mamma och pappa att tappa hakan och jag blev glad att varenda krona jag lagt på den har varit värd det. Mattorna blev rena och jag tvättade även bort det värsta. Men sen ska jag tvätta dem helt en annan gång. En bra dammsugare gör livet värt att leva!

Idag har det varit en underbar dag, min kropp har dock varit lite sämre men det struntar jag i. Jag käkar de värktabletter jag kan käka och sen gör jag vad jag vill. Kan dock inte gå till gymmet och träna men så får det vara. Jag går istället med Qing. Vaknar och tar direkt värktabletter så jag kan gå med honom senm noga uträknat.

Innan var jag, Qing och Max ute och vi båda fick en sån skön känsla i kroppen, solen var på väg ner och det var lite fuktigt i vinden. Vi kom fram till att vi älskar vårt område och vårt hem.

Det är en bra dag! Och den 1-4 Maj åker jag på lydnadsläger med Qing. Fan vad bra det känns!!!


image290
Haha! brun (läs röd) och fin, mmm jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0