lista

Allmänt

Namn: Jenny
Mellannamn: Elisabeth
Bor: På västra Berga i Helsingborg
Civilstånd: Bride to be
Jobb: Världens bästa jobb som förskollärare
Ålder: 23
Barn: Nej, men hund

Utseende

Längd: 178cm
Hår: Kort, page!
Hårfärg: Blond
Mascara: Oftast
Eyeliner: när jag vill vara extra fin
Läppglans: Aldrig
Byxor: tighta jeans, eller skitiga överdragsbyxor på klubben
Tröjor: Mycket olika, men jag gillar koftor
Skor: Vita och fina

Familjeförhållanden

Har du pojkvän? Ja
Är du sambo? Ja
Är du förlovad? Ja
Är du gift? Nej
Har du barn? Nej, hund
Bor dina föräldrar ihop? Ja
Har du syskon? Ja, två äldre bröder
Kommer du överens med dina svärföräldrar? Ja, har ju bott med dem i två år.
Kommer du överens med dina svägersor/svågrar? Är den ens pojkväns bror/syster? Isåfall väldigt bra, han är sju snart åtta år och vi brukar kolla i hans mattebok tillsammans.

Några snabba

När var du senast full? Det var så länge sedan, skulle nog inte kommit ihåg det ändå!
Har du lugg? Nej
Har du körkort? Snart
Har du bil? Nej, men mannen har
Bor du hos dina föräldrar? Nej

Vad gör du om fem år?

Vad jag än gör, var jag än bor så är jag lycklig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi jaså du var rädd för henne=)
Ja det minns jag med, att hon spelade elak..

Vilken fin o rolig sida du har!
Fick man ju lite inspiration;)
Jag är ny på det här med o blogga.

Kul att du skrev en kommentar iaf.

2008-04-03 @ 08:15:53
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0