rallylydnad!

Sitter med frukosten i högst hugg och tekoppen bredvid, har lyckats bli lite förkyld under natten. Mycket märkligt hur en infektion kan smygga sig på med alla antinflamatoriskt och smärtstillande som jag äter. Men men, mina förkyldningar har en tendes att aldrig bryta ut ordenligt.

Om en kvart är det brukshundsklubben som gäller och en kurs på 5 timmar i rallylydnad. Kommer bi jättekul för jag vet att min lilla svarta kommer att älska det. Han älskar allt som händer på klubben och om det innehåller frolic och en boll. Då är han nöjd. Badade för övrigt honom igår och han blev jättefin. Klippte av jättemycket päls men känns som jag kan klippa mer. Får bli till sommaren.

Kvällen bjuder på shopping på Maxi med Max och sen är det bara kväll men allt vad det innebär...

Ha en bra morgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0