Tillbaka!

Så nu fungerar allt igen men man kan ju undra hur länge=) Vilken underbar denna tisdag är, solen skiner och håmlen är blå (å vad det är skönt att leva då) Idag är det första April och vi var inte sena med det på jobbet. Med tre minuters mellanrum ringde sex av vår personal och sjukanmälde oss till hon som öppnade idag. Efter varje samtl blev hon mer och mer orolig. Men men vad ska hon göra när alla är sjuka? Men tillsist så sjöng en kollega april april din dumma sill=) haha hon blev lite småsur fast på ett roligt och bra sätt. ja det var det stora samtalsämnet under dagen=) Slutade klockan 13 idag och gick hem med Qing från mamma och pappa och det avr helt underbart. Bara veckan ut som han kan vara där sen flyttar de närmare oss men längre från stan. Men promenaden hem avr svettig, man är ju inte van vid typ 15 grader men det var sköööönt. Såg även två fjärliar utanför mitt fönster och jag insåg hur fint det är när solen skiner och att jag bor på världens bästa ställe...

Snart blir det middag och brukshundsklubben, andra gången denna vecka...

image289

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

det tänkte jag inte på... kan ju faktiskt vara så...

2008-04-01 @ 16:50:41
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: jbloggen

tack så mycket, det hoppas jag också!

2008-04-01 @ 17:47:04
URL: http://jbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0