Tillbaka

Varit borta ett tag från bloggen, men jag har inte haft någon lust att skriva. Plus att sitta vid datorn är inte det jag gör mest i livet. Och nu skiner ju solen med så.

Så vad händer, snart kommer Sandra med Akita och vi ska baka scones och sen ska vi sätta oss i solen och käka det. Låg och mös i soffan lite innan men insåg att jag faktiskt måste gå ut när solen skiner. Ikväll blir det klubben och träning med vovvarna är så glad att sandra blivit lite sugen på lydnad för det är grymtcoolt med lilla Akita som lydnadshund=)

Nästa vecka är det lydnadsläger i Fegen som gäller och det är jag så glad för kommer bli jättekul. Från den 1-4 Maj kommer Qing drillas och jag antagligen. Kan tänka mig tillbaka till 1 Maj förra året när jag och QIng vann lydnadstävlingen på brukshundklubben. Det var coolt och eftersom jag är som jag är så kommer det att inträffa igen i lydnadsklass 2,3 och elit. Jag är en tä'vlingsmänniska ut i fingerspetsarna och tror alltid på mig själv när jag vet att jag kan.

Pepp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0