torsdag

Ännu en underbar morgon, solen lyser och det är över tio grader på balkongen i skuggan. Det är så skönt. Har blivit lite brun på näsan och röd på kinderna och mina efterlängtade fräknar börjar visa sig... det är en underbar vår!

Ska bege mig ut med Qingen snart som ligger vid mina fötter, sen är det jobbet som gälller och den mesta tiden kommer spenderas ute. Igår var jag på personalmöte och lite chokerande nyheter delades ut. Jag är rätt flexibel av mig och kan inte klaga på mycket men jag har en gräns. Det här kommer att bli lärorikt för mig och spännande för de andra.

Nu drar jag Qing med mig ut och sen blir det bussen till jobbet. det finns inget skönare än bussen till jobbet. avkopplande och skönt. Man behöver inte prata med någon eller vara artig man bara sitter och gör inget... Det gillar jag...

image316

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0