Hemma igen

Har varit hemma ett tag, hunnit duscha, packa upp äta kvällsmat och se två avsnitt med mordkommisionen. Det har varit en bra helg i borlänge. Vägen upp gick bra, jag läste kartan och soffe körde... fort!

Fredagskvällen spenderade vi med att bära upp hennes saker och sedan en flaska vin och sängen, upp tidigt på lördagen för att lämna bilen på avis och sedan shoppingtur och upptäcksfärd i borlänge. Vi hann vila ett tag innan vi började med att göra vid oss och sedan var det pizza och fest. Vi hamnade på en hemmafest hos en av soffes rumskompisar och det var helt ok. Borlänge är mindre än helsingborg och det märkte man när man pratade med folket där. Men jag tyckte det var en mysig stad!










Shit jag känner igen dig, jar har sett dig någonstan... Ja, fan jag har sett dig någonstans...
Ja just det på blocket!

Kommentarer
Postat av: ems

hahahah på blocket :P rolig rolig!

2008-08-29 @ 00:41:32
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: sophie

Åh, det var mysigt.. Kan du inte vara snäll att skicka bilderna till mig i ett mail. Vill så gärna ha dem! pussss

2008-08-29 @ 18:01:18
URL: http://swefreebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0