Hösten

På måndag börjar jag jobba och enligt mig börjar hösten då (hösterminen) Om solen kommer att skina så räknar jag det som ett fett höstplus.

Men nu är det så att jag har saker som jag vill göra denna höst, saker som ska bli klara och som jag måste påbörja.
Jag ska äteruppta träningen, inte som innan, 6 dagar i veckan för det hinner jag helt enkelt inte. Jag kommer att träna minst 2-3 ggr i veckan. Jag ska delta i minst 2 kurser som hjälpinstruktör på brukshundsklubben och jag ska själv träna Qing. I November ska jag tävla två ggr och då ska vi ta oss hur lydandsklass2. En annan sak som bara måste avklaras i höst, det är körkortet. Det finns inga ursäkter eller något, det ska bara klaras av i år, helt innan halktider.


Kommentarer
Postat av: carro

svar: ja super, själv då ? :)

2008-08-07 @ 19:22:36
URL: http://heyimcarro.blogg.se/
Postat av: Lena

Det låter jättebra !

Speciellt körkortet som jag alltid tjatar om :)!

Du kör ju som en gud och då är det klart att du ska ha körkort !!

2008-08-08 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0