Söndagkväll

Sängen väntar, måste sova ordentligt för imorgon väntar en tidig arbetsdag (halv 8) och inskolningar. Ska även ha en tolk i hasorna i två veckor. Men det behövs och det är verkligen bra att vi har tillgång till det annars hade det varit svårt att kommunisera. Jag börjar verkligen bli trött, kan bero på att jag jobbat en vecka nu och satt igång tre kurser på brukshundklubben. Tur är att jag ska fortsätta med två för jag måste ha lite tid med mig själv och Qing. Fast att jag tycker det är fantastiskt roligt att ha kurs och få positiv feedback på det jag säger och gör. Fick även visa upp ett fritt följ med Qing idag med positiv respons.

Ny vecka  imorgon och den har mycket att erbjuda. Kurser på klubben, möten efter jobb med information som jag skulle kunna klara mig utan. På fredag åker jag och Soffe till Borlänge och tar hela hennes hem med oss i en liten bil eftersom hon ska flytta dit och plugga. Jag tar tåget hem på söndag och då följer datorn och lydandsboken med och sex and the city serierna. Spännande, synd om soffe bara som får köra hela biten själv, men jag är en partyhöjare så det ska inte bli några problem.


Kommentarer
Postat av: em

aaw va fint!

2008-08-17 @ 23:09:25
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: sophie

japp, på fredag bär det av! whoo! baby jess and baby ash på roadtrip. Håll er borta från vägarna!! ;)



p.s lägg märke till min nya adress!

2008-08-18 @ 13:20:19
URL: http://swefreebird.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, på fredag bär det av! whoo! baby jess and baby ash på roadtrip. Håll er borta från vägarna!! ;)



p.s lägg märke till min nya adress!

2008-08-18 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0