tar emot

Idag är det verkligen svårt att gå upp när klockan ringde. Usch! vädret är grått och mulet och jag vet vad som väntar på jobbet, en massa människor (föräldrar) och en övertrevlig jag som till 110% försöker få kontakt med deras barn på barnets vilkor. Det kan ta musten ur en! Sen ska jag ringa brio och det kommer bli ett låååångt samtal, vi ska beställa jättemycket saker. Sen måste jag hitta ett skattekontor så jag kan ta ut mina skattepengar, var finns det? Hämta Qing hos mamma och sedan hem. Hem för att några timmar ner i stan igen för en föreläsning med områdeschefen, varför? i tre timmar, ska man behöva knarka för att palla med det. Jag har gått ut högskolan, jag behöver inte sitta i aulor längre och hålla mig från sömn. Låt mig slippa...


En uppmuntringsbild på den krylliga lilla svarta!

Nu blir det frukost och smink som gör underverk en morgon som denna!

Kommentarer
Postat av: em

svar: mm ;( jag grät hela dan när dom såldes. jag hoppas dom inte tycker jag svikit dom. känns som jag gjort det.



absolut, då ska jag kolla in dom där väskorna :) ha en bra dag!



2008-08-19 @ 12:49:12
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0