tävling

Imorgon är det tävlingsdags igen, samma plats som förra gången - Bjuv. Det kommer att bli kul och spännande, sist jag tävlade var det bjuvscupen och cirka 1000 hundar på plats. Imorgon är det bara lydnadstävlingar och utställning för bruksraserna. Utställning är ju något lugnare än agility så jag är spänd och förväntansfull.

Jag och Qing ska återigen tävla i lydnadsklss 2 och jag har höga förväntningar på oss.Efter tävlingen tar jag mitt pick och pack och beger mig till Izabellas dop eller rättare sagt efterfesten för hon döps samma tid som jag tävlar. För att kompensera detta har jag köpt svindyra presenter.

Nu ska jag ge mig in i böckernas värld igen, det vill säga canis lydnadsbok... min bibel, den och med sikte på tian!!!


Tänk att Qing haft så mycket päls, har är vi på klippkurs för micke nilsson, det är jag som har långt bunt hår och ser väldigt intresserad ut.

Kommentarer
Postat av: em

lycka till :D har du brunt hår nu eller är det en gammal bild?

2008-08-02 @ 23:51:06
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0