.

Some things got to give!

Trillade ner i en dal men jag jobbar på att hitta närmaste stege och jag hoppas att sömn gör susen, fast att jag inte är trött.  Men den lilla energi jag hade är borta, försvann på en sekund och likadant mina fina grundtankar om hunduppfostran. Vet inte vad som tog över!

Jag har inte mer att skriva, vill bara gömma mig någonstans. Jag väntar in morgondagen istället, det kommer bli en bra dag... Snart helg!

Nu intar jag sängen med wannebe pitbullen och med mannen.

Imorgon ska hunden dreneras på energi, någongång måste den ta slut.



In the eye of a tiger




Kommentarer
Postat av: ems

svar: jo. absolut. men den är svår att hitta, "the secret" :/ vart hittade du den?

2008-12-10 @ 12:22:17
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0