God Kväll!

Jag tror jag kan sitta och sova nu, jag är lite nannig!

Dagen har varit helt ok. Mycket bajs på jobbet, ibland blir det så när man jobabr med småskitar (dubbel bemärkelse) Men det är bara på med handskar och koppla bort luktsinnet. Det resulterade i en nytvättad nakenfis, mamman fick komma med kläder till ungen Det är inte alltid lätt att komma ihåg extra kläder på förskolan. Men självklart har dagen även bjudit på massa kramar och gyllene ögonblick=)

Har även köpt lite mer julklappar på bland annat lagerhaus. Det finns inget stopp, hoppas tomten tycker jag varit snäll i år. Jag har gjort mitt bästa!

Eftersom internet har nått ut till de djupaste skogarna så tänkte jag i detta inlägg bjuda på extra många bilder...

Ja, alltså det blir ju bilder på mig, vem annars, kanske hunden... Och kanske men bara kanske han jag lever med också.


You talking to me?

 
Imorgon kommer soffe hem och gör mig extra glad=) 
  
Jag är bra på luftgitarr

Qing saknar sin Akita men inte lika mycket som jag saknar matten


När Aikta var valp fick Qing helt plötsligt ge med sig helt och hållet!

Klaudia kommer hem på onsdag och gör mig extra glad


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for


Kissing kissing

Ja, nu blir det sängen, natti natti

Kommentarer
Postat av: ems

roliga kort. gillar ditt luftgitarrkort som faan :D och du och killen är så sööta!

2008-12-16 @ 01:33:10
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0