med mera

Ja nu sitter man här vid datorn fast att jag egentligen borde avsluta städningen, men jag är orkar inte. Jag tycker att jag varit så duktig och dammsugit, köpt julklappar till Max. Han kommer bli så nöjd, hoppas jag=) Qing har varit hemma själv utan att klättra i granen. greeeat. Imorgon är det jobb, men den 23 december går jag på två veckors semester. O Yeah, för det är jag värd. Och när jag kommer tillbaka så står det en ny inskolning och väntar på mig=)

Nu måste jag stoppa undan dammsugaren, stääa in mina nya fina kristallglas, champagneglas! Sedan måste jag gömma en påse så max inte ser var jag köpt en julklapp...


Ser ut som jag och Qng kör lite freestyle, men så är inte fallet jag jobbar bort tugget på apporten. Jag har ju en vittringsapport i handen. Tänk så skönt att ha en hobby (ett liv) som handlar om den lilla svarta skiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0