mellandags rea

Mellandags rean är för galningar. Jag ska inte säga något jag var också på väla under de jobbigaste timmarna igår och idag. Men igår tog priset, jag blev sjuk av allt stressande, trängade och köande. Kom hem och låg i soffan hela kvällen och knaprade alvedon, mådde pyton. Men idag var det bättre och vi gav oss ut i djunglen igen, men endast för att köpa sådant som inte var på rea. I de köerna stod ingen=)

Jag ska visa mina inköp imorgon, men nu ska jag visa Qings nya lyxbädd

1200 kronor fattigare men en glad hund är värt allt. Jag och Max spenderade lite av kvällen genom att bara titta på Qing i sin nya bädd...




Nu får till och med Rune nallebkörn plats i bädden med Qing...

Kommentarer
Postat av: Jennie o pudlarna

Hej. Qing ser ut som en riktigt Kung i sin nya fina korg.. kram på er....

2008-12-29 @ 10:34:36
URL: http://www.secretstyles.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0