personalfest

Jag har fått tillbaka rösten rätt så bra efter att varit och festat med kollegorna. Vi hade kul och gud vet hur många gånger vi åkte fram och tillbaka på sundet eftersom vi åt och hade det trevligt. Hittade en krok i danmark och kul var det där. När jag komer hem var jag helt slut somnade som en stock och vaknade med en ickebefinnade röst. Great, skulle ha rallylydnad kurs för några ekipage och det gick bra fast att jag lät som en målbrottstonåring.

Idag har det varit lungt, sov till halv tio och sedan avr det mysfrukost med tända ljus och gott bröd och pålägg. Sen anlände Max 8åriga lillebror och nu sitter de klistrade framför xboxet, fast att det skiljer 16 år så är de på samma nivå just nu. Söt=)


Fest med vännerna i sommras

I ♥ U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0