Torsdag

Dagen har spenderats i ryggläge, har varit hemma från jobb för att ta igen mig efter allt hostande. Plus att jag gärna vill gå til jobb imorgon, imorgon är det fredag och vi har planeringsmöte hela dagen och sedan på kvällen blir det tura med personalen. Därför vill jag vara lite piggare och så.

Därför har det inte hänt så mycket här hemma. Qing snodde en smörgås från mig idag när jag gick in i sängen Smörgåsen låg på soffbordet och qing slukade den direkt. Sen sov han gott med mig  sängen.

Nu ska jag ut med Qing och möta upp Max som slutar jobba om två minuter. Sen ska jag in  duschen och efter det ska jag spruta hela mig med brun utan sol. Jag är vit som ett spöke och det ser inte så trevligt ut.


Jag ser lite bekymrad ut, men jag var nog glad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0