Back again

Shit! tiden rinner iväg. Jag har knappt tid att sitta vid datorn. Kan vara för att man har ett eget hushåll plus att vardagen hunnit ikapp. Träning för min egen del och klubben för Qing med möten och vad allt det innebär är en del av vardagen, en väldigt stor del. Och snart ska jag återuppta körkortet, ska börja läsa boken innan jag beger mig dit igen. Redan torsdag imorgon och alla hjärtans dag dessutom. Jag ska på möte på brukshundsklubben och Max jobbar till 23, så det blir inget firande. Men vi har kommit fram till att vi inte behöver köpa varandra något eftersom vi sitter i en lägenhet där allt är nytt förutom datorstolen och datorbordet (det följde med från vårt rum i huset) Det är det ända som inte är nytt så vi tänkte att lägga pengar på någon ros, smycke kankse inte var att prioritera. På lördag ska vi istället göra en brakmiddag för två med lite gott vin (asti) och sen ska vi se en film och bara ta det lungt.

Nu dricker jag en festis och äter never stop. Ska snart inta ryggläge framför soffan och mysa. Jag börjar inte förrän 9:30 imorgon och jobbar till 15:30. En bra tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0