gifta sig!

Idag läste jag i Hänt extra (som inte kommit ut till er dödlig ännu) att carolina gynning var så kär att hon skulle kunna gifta sig imorgon. Vad härligt det låter. För det är ju just av den orsaken man ska gifta sig. Inte för att man varit tillsamman så länge så man borde göra det eller för att man bara tycker att det är dags. Man ska göra det för att man är kär. Äktenskap är ändå inget som är bindande längre. Det är mer en cermoni för att visa sin kärlek och för att man har en förhoppning om att det ska räcka hela vägen (tills döden skiljer oss åt) Jag håller helt med Carolina när man är så kär att man kan gifta sig imorgon då kanske man ska överväga det (eller att lära känna varandra).

Jag ska gifta mig en dag, för jag är kär!


En bit på vägen...

image223

Kommentarer
Postat av: em

så fin bild på era händer. verkligen FIN.

hur mås det, jenny? :)

2008-02-10 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0