inflyttad

Efter flyttkartonger, snabbmat, cola, kakor och pudelpromenader är vi inflyttade. Sov första natten i lägenheten i fredags. Var lite konstigt att det bara vi, jag, max och Qing. Qing hade det lite svårt att hitta sin plats men redan nästa natt somna han i soffan och det tog lite tid innan han kom in och la sig i vår säng. Han trivs!

Ja, jag kan i korta drag säga att lägenheten är helt underbar och jättefin och varm och allt är bara bra.
Pudelpromenaden gick jättebra. Qing uppförde sig som just en kung. Stack iväg till en annan hund en gång som inte ingick i vår promenad men en gång är ingen gång. Jag måste säga att jag är nöjd med Qing och hur väl uppfostrad han är. Jag är nöjd, ska lägga in bilder senare men än så länge har vi ingen dator i lägenheten. Men det fixar sig snart.

Nu ska jag återgå till jobbet som redan har bjudit på kaskadspya och gröntbajs...  

Kommentarer
Postat av: jessica

mysigt att bo ihop :)

2008-02-04 @ 22:35:17
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0