Regnsrocken

Så, nu tar jag på mig regnkläderna och går ut med Qing trots huvudverk. Har tagit en alvedon fast att jag försökte kämpa emot men inget annat har hjälpt. Ska passa på att träna rutan lite med honom också med tanke på att det är tävlingsträning på torsdag. Blir brukshundsklubben ikväll med massa valpar och förvirrade mattar och hussar. Det är inskrivning och först till kvarn... jobbigt koncept, stressigt framförallt.

SÅ. Regnkläder på mig och Dingen sen drar vi ut...

image227
Jag vill ha sommar och sol...

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

svar..

Hehe duu det kan jag säga direkt attNEJ det kan man tyvärr inte haha

2008-02-26 @ 15:49:51
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0