sunny...

Solen skiner och jag med den. Gick upp i tid idag (kl 8). Hade massor med tid eftersom jag började 9:30. Så jag gick ut och tränade med Qing direkt på morgonen och det var uppskattat av honom. Det han gör allra bäst det är fotgåendet, som en gud. Men resten var lite diffust. Han fattade inte mycket av vad jag sa.För första gången satte jag upp rutan men körde andra saker innan jag skulle göra rutan med honom och han fattade nada. Sprang runt och letade efter rutan som var framför honom. På fjärdirigeringen ville han mest ligga och tittade på mig och slickade sig runt munnen när jag sa sitt. Inkallning med ställande fungerar inte utan boll tydligen. Hmm kan han ha varit morgontrött eller har träningen inte satt sina spår som jag velat? Jag hoppar över tävlingstränignen idag, känns inte lönt att står och komendera honom när det inte är befäst. Fast att han skulle göra ett perfekt fotgående men men. Jag tar det i Mars istället och tränar satan till det. Eftersom solen skiner så ska jag passa på att gå hem med honom från mamma och pappa och sedan träna honom igen ikväll. Han är arbetsnarkoman och jag vet att snart har vi LP2 i vår hand!


Hmm soffan på jobb ser inbjudande ut och om en timme så ska barnen upp... natti!!!


image146



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0