this my shit

Jag tror vi är på G, jag och Qing. Träningen är på G iallafall och jag är grymt sugen på tävlingsvåren som stundar. På Torsdag redan är det tävlingsträning som gäller. Jag har inga planer på att vinna utan på att träna situationen, kommer till exempel inte delta i platsliggingen som vara i 3 minuter med förarna utom synhåll för hundarna. Jag och Qing har inte tränat så mycket på det. Men allt det andra kommer jag att göra och se vart vi ligger tävlingsmässigt. Ska bli intressant och jag entrar tävlingsringen helt neutral för det var länge sedan jag och Qing tävlade. Men eftersom jag har världens bästa hund så kommer vi klara detta galant som vi gjort så många gånger innan...


Situation Qing!

image203

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Svar* Haha jaa klockrent. Vi startar en kusr. 650:-/st så står vi för chokladen:D

2008-02-25 @ 22:51:58
URL: http://kimza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0