Always Qing

Ja, varit en runda i solen med sandra och akita i skogen. Blivit påsprungen av en hund i flexi och en aggresiv matte i andra änden kopplet. Fick mig en uppläxning och jag skällde emot. Sandra fick sig också en avhyvling fast hon bara stod och titta på och det var visst fel det med. Jaja, vissa människor är bara som de är...

Ska snart fika och sen är det Bruceskog som gäller med Max och mamma och pappa. Mitt mål är att knäcka Qing, jag tror jag kan lyckas=)


Idag monterade vi upp vårt fina ek-köksbord och 6 stolar. Blev jättefint och vi är ännu ett steg närmare inflyttning. Solen lös in på vårt nya bord och vi konstaterade att vi aldrig sett något finare...

Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0