How 'bout a round of applause?

Standing ovation!

Idag var det en underbar dag på klubben. Qing visade sig från sin bästa sida och han var laddad och rolig. Han är bäst!


Vittringsapportering. Qing ska med hjälpa av nosen hitta den pinnen som jag haft i mina händer någon minut, De andra pinnarna är vittringsfria, alltså luktar inte människa. Självklart klarar Qing det.




Sändande till ruta. Jag står 10 meter ifrån och skickar Qing i in i rutan, för att få tio poäng får man använda två kommandoord (rutan, stanna) Hunden ska stå med alla tassar inom rutan och det ska gå fort fram till rutan och när jag skriker stanna ska han stanna ögonblickligen. Som ni ser: Qing är bäst!


Linförighet (fotgående)

   

Inkallning med ställande. Jag kallar in Qing och när jag säger stanna eller visar med handtecken ska Qing stanna omedelbart. Qing kan!

Nu är det sängen som gäller! 


Kommentarer
Postat av: em

JAA! bästa filmen nånsin! gå och se geeenast jenny!

2008-06-29 @ 01:31:14
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0