lista

DAGENS VILL HA: Choklad och sommarskor
DAGENS KLÄDSEL: Svarta shorts och rosa linne
DAGENS SMINK: Inget, hade bara gråtit bort det hos doktorn. (grätt som en barn med papperskorgen i handen, ifall jag skulle kräka)
DAGENS FRISYR:. En enda röra, slutat bry mig, nytvättat med dust it i och håret blir galet=)
DAGENS HÄNDELSE: Att gå morgonrundan utan smärta
DAGENS LÅT: Mmmbop
DAGENS PLANER: Lämna Qing och cykla hem min cykel
DAGENS SAKNAD: Har en ständig saknad efter kompisar runt om i världen
DAGENS DUMMASTE: bokföring...
DAGENS SJUKA: skulle vilja skriva ett namn men jag hoppar över det i tron om att alla vet vem jag stör mig på.
DAGENS DROG: detox
DAGENS ROLIGASTE: Filmen från personalfesten
DAGENS FAVORIT: Qing
DAGENS KÖP: Inget, men jag ville köpa choklad
DAGENS GODIS: chips och choklad hos mamma
DAGENS HUMÖR: Glad och snart frisk 
DAGENS ORD: Du är duktig, det sa sköterskan till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0