fredag igen!

Hann inte reflektera över att det var fredag föränn en kollega efter mötet idag sa trevlig helg! Shit är det fredag vad har jag missat vad hände med måndag, tisdag, onsdag och torsdag? Tiden rullar men det är väl lika bra det, hade kanske varit sämre om den stod still...

För ett par dagar sedan satta sig några tanter nära mig i bussen, de skulle till väla och shoppa. Och de var stylade till tänderna. Och där satt de och snackade, fnittrade och pratade lite skit om andra. Och då kom jag på att vara tant är som att vara som man är nu fast med grått permanentat hår, läppstift på tänderna och en parfym som påminner om banansmaken man får hos tandläkaren. Coolt!!!

Egentligen är jag och Qing jättetrötta men vi vill bägga vara vakna när vår sugerdaddy kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0