Invalido

Ja, nu har hela helsingborgs lassarett känt på mina ben och de verkar eniga. Fick också göra en lungrönten, det händet nått spännande nästan varje dag. Eftersom jag har ont i mina leder så får jag knapra piller, helt ok. Det värsta är nog att jag är allergisk mot... hör och häpna... MIG SJÄLV! (Jag och människor) NÅgot i min kropp reagerar på något annat i min kropp. Det kommer att försvinna och det kommer att bli värre innan det blir bättre. Yeay!! Skönt att det ska försvinna iallafall, dessutom är det synd om mig när mina ben är rödflammiga.

Ja! så var det med det, solen skiner ju och kvällen bjuder på träning på klubben. Man måste ligga på topp om man ska vinna massa priser och komma etta lite varstans som är mitt stora mål i livet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0