Klubben

Kvällens träning med Qingen gick jättebra. Jag är nöjd med hans framsteg. Idag provade vi något som kallades 9-träning. 9 olika steg uppdelat i tre omgångar. Först var både jag och Qing förvirrade och jag tyckte inte det fungerade men sen så blev vi bägge glatt överraskade. Absolut något att träna efter ger hunden bra självförtorende och gör att den kommer ihåg vad man gör. Genom att i varje omgång göra det så lätt som möjligt för hunden en gång. Låter bra. Nu ska jag koka lite te och göra lite smarriga mackor och sätta mig framför tvn. Har som vanligt ingen koll på vad som visas men nått ska man väl hitta. Ska först träna Qing på att vara själv lite.


image287
pittbull qing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0