Ledig

Känns väldigt konstigt att jag sitter här en fredagsförmiddag. jag brukar annars vara på jobbet och leka pajas. Fredagar är speciella på en förskola, iallafall där jag jobbar. DÅ gör vi något extra Fredagsmys, disco, spännande saga, tittar på film eller något annat mysigt och ibland bjuds det på popcorn=) Men idag sitter jag vid datorn med en trött Qing vid fötterna. Känss bra men som sagt lite konstig. Ska snart ta en pilla mot värken (värsta tanten) och sen ska jag ut med Qing. Undra vad denna dag har att bjuda på...


image271
QIng gillar sin Divan

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag arbetar oxå som förskollärare på en äldrebarnsavdelning. Vi har tagit bort fredagsmyset för hos oss ville föräldrarna själva ha det med sina barn på kvällen.

2008-03-21 @ 13:30:26
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0