promenad

Måste ge mig ut på en promenad med Qing men känner mig inte alls sugen. Ska fixa lite bra låtar på ipoden sen beger jag mig. Mina fotleder och höfter gör lite ont men ikväll ska jag få ta en tablett till och då går det över. Fast att jag är ledig i fyra dagar framöver känner jag mig inte glad och det är väl konstigt. Vaknade iallafall på det bästa sättet. Med Qing tätt in till och snarkandes. Då belv jag lycklig, han blöta nos mot min hals, han är så go. Det är därför jag väljer att gå ut för att han är så go, inte för att jag själv vill det.

Kommentarer
Postat av: em

jobbigt ibland att ta sig ut i skitväder med hundarna men man måste ju :) dom förtjänar det. hi

2008-03-20 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0