Dagen

Idag klev jag upp efter nio. Skönt med sovmorgon. Började med lite frukost och promenad med Qing, Sen satte jag igång och städa och städa och städa. Så när max kom hem var jag i full gång med dammsugningen så max bestämde sig för att skrämma mig så han kom springande från balkongen och jag skrek som en galning. Sånt tycker max är väldigt roande. Sen åkte vi till svärmor och jag rakade Qings mage, svansrot och nos. Han blev skitsnygg. Kollade på filmen som vi spelade in på Qing när han gjorde ett helt lydnadsklass 2 program. Han var grym. Sen lämnade vi lite tvätt och Qing hemma hos mamma och pappa. Ska hämta Qing på måndag igen och då ska vi ner istan med vaplkursarna. Skönt att vara lite ifrån Qing lite för han har varit väldigt på mig den senaste tiden och så kan han bearbeta och sakna träningen lite.

Nu ska jag och Max laga lite thaimat och sedan njuta hela kvällen, imorgon hämtas jag 05:45, sen är det utställning i hässleholm för lilla chelsea. Mmmm massa sömn=)

image345
Qing med sina utställningsöron, de är bortklippta nu för han började att snubbla på dem under frittfölj och så går det ju inta att ha det fast att han var rätt cool i dem.

Kommentarer
Postat av: Barro

Ha en trevlig kväll du med :D

2008-05-17 @ 19:53:51
URL: http://randigpoet.blogg.se
Postat av: Mari

Detsamma! =)

2008-05-17 @ 20:03:19
URL: http://kolikmim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0