Godmorgon

Idag börjar jag med detoxen, den ser inte god ut men jag har ju hela dagen på mig att dricka det. Senare idag är det ängelholm som gäller, iiii vad roligt. Kul att tävlingsträna qing. han ligger här vid mina fötter och snart ska han in till MAx och nanna lite till. Jag är lite avundsjuk men eftersom solen skiner så vill jag hellre vara ute med barnen på jobbet. Å just det, sa jag att jag fåt löneförhöjning. Gött, mer pengar som rullar in i månaden säger man inte nä till


Jepp jepp... gormorgon!


Kommentarer
Postat av: Svärmor :)

Grattis till klirr i kassan :) !!
Lycka till ikväll jag håller tummar och tår!
Vill ni låna videokameran så bara ring.
Måste stanna henmma och reda upp i vår bunker.

Pudelkramizar Svärmor

2008-05-22 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0