i´m back

Varit borta ett tag på grund av flera dagars bakfylla, eller ja abstinens, men nu har jag helt slutat med smärtlindring och just nu håller jag på att bli helt normal. Jippi!!!

Håller på att träna Qing inför tävlingen den 1 Juni. Jag känner mig grymt laddad. Igår körde jag hela programet och såg tydlig förbättring från förra gången jag gjorde det. denna gången stannade han på ställandet under inkallning och fjärdirrigeringen gick prickfritt och han hittade rutan. Gött! Tränar lite varje dag men försöker ge honom en tränfridag (bearbetning?)

Qing har blivit en riktig mammaskille och lämnar mig inte ur sikte och så fort jag lägger mig någonstans hoppar han upp och lägger sig tätt intill. Max ska helst hålla sig borta för jag är Qings bitch=)

image341

Mr D!

Foto: Martin Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0